Klantenservice
We staan klaar om u te helpen en al uw vragen te beantwoorden. Bij ons staat de tevredenheid van onze klanten voorop, of het nu gaat om het plaatsen van een bestelling, vragen over onze soorten koffie, of ondersteuning bij een probleem.
Heeft u hulp nodig? Vul dan het onderstaande contactformulier in en we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op!
Bezorgen
Wat zijn de verzendkosten?
De koffie die u bij Stamboon.nl heeft besteld wordt vanaf € 40,- gratis bezorgd (in Nederland). Voor een bestelling onder dat bedrag rekenen wij € 6,95 verzendkosten.
U kunt uw bestelling indien gewenst ook bij ons ophalen, stuur een mail via ons contactformulier!
Wat is de levertijd?
Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren.
Als uw koffie niet op voorraad is zal de levertijd minimaal 5 dagen zijn, wij houden namelijk van verse koffie!
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Wanneer u een bestelling heeft geplaatst, dan ontvangt u hiervan een bevestiging per e-mail. Als u deze mail niet heeft ontvangen, kijk dan even in de spam-map, soms komen deze mails daarin terecht.
Staat de mail ook niet in de spam-map, neem dat contact op met onze klantenservice via het contactformulier, dan kunnen we u zo snel mogelijk verder helpen.
Retourneren
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Het retourneren van een bestelling is mogelijk, mits de verpakking(en) ongeopend en in originele staat zijn. Zodra wij de retourzending in goede staat hebben ontvangen, zullen wij het aankoopbedrag terugstorten. Houd er rekening mee dat de verzendkosten voor het retourneren voor uw rekening zijn.